Szczegółowy opis systemu eKSP

Zarządzanie biurem

System eKSP pozwoli Ci skutecznie kontrolować obieg spraw, zadań oraz dokumentów w Twoim biurze rachunkowym. Szybko i sprawnie:

  • zdefiniuje procedury realizacji zadań
  • udostępni informacje o szczegółach oraz stanie realizacji spraw
  • sporządzi i udostępni elektroniczną listę kontrolną zrealizowanych zadań
  • wygeneruje dokumenty (umowy, wnioski)
  • dokona analizy czasu realizacji zadań
  • wygeneruje automatyczne powiadomienia np. o zmianie przepisów prawnych
  • wskaże role i uprawnienia w zakresie obsługi klienta
  • dokona automatycznej obsługi zastępstw

 

Zarządzanie biurem rachunkowym - lista zadań

Korzyści dla Twojego biura:

  • skrócenie czasu realizacji spraw
  • zmniejszenie kosztów obsługi klienta
  • wzrost kultury organizacyjnej
  • redukcja papierowych dokumentów kontrolnych

 

Zarządzanie biurem - terminarz zadań

Używamy cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki te będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności