System eKSP - jak wspiera biuro rachunkowe?

Nowoczesne biura rachunkowe wybierają oprogramowanie w chmurze

Wybierz eKSP w chmurze i zyskaj korzyści:

  • automatyzacja pracy,
  • niskie koszty abonamentowe,
  • szybkie wdrożenie,
  • stały dostęp do najnowszych wersji oprogramowania,
  • łatwość użytkowania,
  • brak kosztów związanych z inwestycjami w infrastrukturę techniczną,
  • przewidywalność kosztów ponoszonych przez biuro rachunkowe,
  • najwyższe standardy bezpieczeństwa przesyłu oraz przetwarzania danych,
  • niezawodność i dostęp do aplikacji 24h na dobę z każdego komputera podłączonego do sieci Internet.

 

System eKSP działa w modelu dystrybucji SaaS (Software as a Service). To model dystrybucji oprogramowania, gdzie aplikacja jest przechowywana i udostępniana użytkownikom poprzez Internet, dzięki czemu:

  • nie ponosisz dodatkowych kosztów wdrożenia systemu,
  • nie jesteś obciążony wysokim kosztem zakupu licencji.

 

Decydując się na eKSP płacisz niski miesięczny abonament, którego wysokość uzależniona jest od wybranego zakresu funkcjonalnego oraz liczby klientów biura obsługiwanych w systemie.

eKSP w modelu SaaS to również automatyczne aktualizacje i gwarancja w cenie abonamentu.

 
Umów się na bezpłatną prezentację  eKSP i zobacz w jaki sposób Twoje przychody mogą wzrosnąć, a koszty zmaleć!

 

Dowiedz się także o:

 

Używamy cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki te będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności