System eKSP - jak wspiera biuro rachunkowe?

Komunikacja w Twoim biurze rachunkowym pod kontrolą

Nieefektywne kanały komunikacji w biurze rachunkowym

Twoi klienci, korzystając z eKSP, otrzymują dostęp do:

  • panelu kontrahenta, w którym znajdują się informacje o ich wynikach finansowych oraz zobowiązaniach podatkowych.  Mogą oni na bieżąco śledzić zgłaszane do realizacji sprawy
  • elektronicznych formularzy oraz wniosków, które do tej pory dostarczane były do biura w formie papierowej
  • elektronicznego repozytorium dokumentów, w którym przechowywane są wszystkie dokumenty wysłane za pośrednictwem systemu do biura rachunkowego oraz wszystkie dokumenty wygenerowane oraz udostępnione im na platformie eKSP przez biuro

 

Ponadto eKSP umożliwia Twoim klientom:

  • fakturowanie sprzedaży, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz zarządzanie płatnościami
  • wysyłanie za pośrednictwem wewnętrznego komunikatora, szybkich zapytań
  • automatyczne powiadamianie za pomocą SMS-a, e-maila lub komunikatów na platformie o zbliżających się terminach dostarczenia dokumentów do biura, obliczonym podatku, wysokości składek do ZUS oraz innych ważnych informacjach

 

Sprawdź w jaki sposób platforma eKSP wspiera komunikację Biura Rachunkowego z klientem!

 

 

Dowiedz się także o:

 

Używamy cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki te będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności