System eKSP - jak wspiera biuro rachunkowe?

Wsparcie zarządzania i organizacji pracy w Twoim biurze rachunkowym

Platforma eKSP jest realnym wsparciem dla biura rachunkowego w zakresie optymalizacji i usprawniania procesów zarządczych.

 

System pozwoli Ci na:

  • uzyskanie pełnej kontroli nad bieżącą realizacją zleceń
  • wykonywanie wszystkich prac zlecanych przez klientów według zdefiniowanych procedur, dopasowanych do specyfiki pracy Twojego biura rachunkowego
  • poprawienie organizacji pracy w biurze, dzięki pełnej, aktualnej i zawsze dostępnej informacji z poziomu przeglądarki internetowej


 

eKSP umożliwi Ci kompleksową realizację działań związanych z zarządzaniem dokumentami, począwszy od rejestrowania dokumentów, przez ich porządkowanie, klasyfikację, wersjonowanie, udostępnianie, archiwizację aż do zarządzania ich obiegiem.

Umożliwia szybki oraz nieograniczony czasowo ani geograficznie dostęp do dokumentów, zarówno dla pracowników biura jak i jego klientów.

Dzięki platformie eKSP ograniczysz do niezbędnego minimum papierowy obieg dokumentów w Twoim biurze rachunkowym.



Sprawdź w jaki sposób platforma eKSP usprawni organizację pracy w Twoim biurze rachunkowym!

 

Dowiedz się także o:

 

Używamy cookies m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki te będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności